گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

هو الباقی

۳ گردشگر گلستانی که در منطقه سرعلی آباد استان گلستان چادر زده بودند بر اثر گاز گزفتگی جان خود را ازدست دادند.

این سه تن  برای گرم کردن خود اقدام به روشن نمودن پیک نیک در داخل چادر نموده بودند که متاسفانه بر اثر بی احتیاطی جان خود را از دست دادند. 

ضمن تسلیت به خانواده بازماندگان امیدوارم هرگز شاهد چنین رخدادی نباشیم.   

منبع: پایگاه خبری آوا

گلستان فعال‌ترین و پیشروترین هیئت کوه‌نوردی در کش در زمینه غارنو

به استحضار می‌رساند؛ با توجه به همکاری‌های نزدیک و مشارکت در امور آموزشی و ترویج رشته غارنوردی و همچنین فعالیت در چند مرحله اردوی اکتشافی در دومین غار عمیق ایران، بخش غارنوردی کارگروه کوه‌نوردی فعال‌ترین و پیشروترین هیئت کوه‌نوردی استان در زمینه غارنوردی در کشور را، بخش غارنوردی هیئت کوه‌نوردی استان گلستان اعلام می‌دارد. با عنایت به موضوع فوق امیدواریم هیئت‌های کوه‌نوردی با توجه به پتانسیل طبیعی و حفظ و پاسداری از منابع طبیعی و فرهنگ‌سازی در سراسر کشور در این زمینه بیشتر از گذشته فعال بوده و در سال جاری با برنامه‌ریزی و ارائه تقویم ورزشی در سطح استان هرچه بیشتر در این مهم مشارکت نمایند. 

سلام به ابوذر عزیز

 

ابوذر جان لطفا جهت عضویت با شماره ۰۹۱۱۸۵۱۱۴۰۸ آقای پاکپور تماس بگیرین.

ناکامی در دماوند

سلام. پنجشنبه و جمعه گذشته راهی شهر رینه و دماوند کوه شدیم. روز اول که به خاطر بسته بودن جاده هراز  3 ساعت از برنامه عقب بودیم از ساعت 10 صبح تو مسجد صاحب  زمان صبحانه خوردیم و راه افتادیم و حوالی بعد از ظهر بارگاه 3 چادر زدیم. همه چیز خوب  و آروم بود یکم سر درد تو بچه ها احساس میشد که بهد از همهوایی تا یکی دو ساعته آبشار یخی شادابی به اردو برگشت و استراحت برای صعودی خوب . اما.............................................. نشد. صبح روز دوم هیچکس خوب نبود و از بارگاه 3 راه برگشت تنها راه ما بود. تجربه شد که دیگه هرگز گروهی یه چیز مشترک نخوریم. بله سوپ. 

 

عکس های خوبی از برنامه داریم  اما رم دوربین  exe  شده و منتظریم بچه ها چاره کنن. 

  

 

صعود گاوکشان در رخی زمستانی

آخر هفته گذشته طبق برنامه راحی منطقه شاهکوه شدیم تا برای صعود گاوکشان تلاش کنیم.   برف جدید و هوای قاراشمیش اردوی تمرینی خوبی رو رقم زد و خداروشکر تونستیم تو اون چهره از گاوکشان همگی صعود کنیم. باد با سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر و مه شدید و برف تازه  از جاذبه های برنامه بود.   

 

  

 

 

 

 

 

 

یک هفته و ۳ برنلمه

جمعه گذشته روز پر برکت و بسیار جالبی بود و در سه برنامه مختلف و مجزا برای ما اتفاق افتاد که شامل : ۱. همایش استانی بانوان در سیاخانی ۲. برگذاری کلاس کوهپیمایی مقدماتی آقایان  

و ۳ . صعود قله ۳۰۳۰ متری طلنبار.  

همایش استانی بانوان در سیاخانی 

 

 

 

برگذاری کلاس کوهپیمایی مقدماتی آقایان  

(متاسفانه تا این لحظه عکسی به دستم نرسیده) 

 

 

صعود قله ۳۰۳۰ متری طلنبار