گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

نمایشگاه تخصصی کوهنوردی بابل

به گزارش هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بابل  

اولین نمایشگاه تخصصی کوه‌نوردی - بابل با عنوان حمایت از کوهستان و شامل عکس کوه‌نوردی - فیلم کوه‌نوردی - کتاب کوه‌نوردی - تجهیزات کوه‌نوردی از 4 الی 11 اسفند ماه 1390 ( گنجینه بابل) برگزار می شود.
افتتاحیه نمایشگاه : 4 اسفند ساعت 17
زمان بازدید : ساعت 13-9 و 19-14
اختتامیه نمایشگاه : 11 اسفند ساعت                                    (پایگاه خبری آوا )

 

گروه کوهنوردی آراد انشا الله در روز شنبه مورخ ۶/۱۲/۹۰ جهت بازدید از نمایشگاه حرکت خواهد کرد. از عزیزان و علاقمندان دعوت میگردد تا در صورت تمایل با ما همسفر شوند. ۰۹۱۱۸۵۱۱۴۰۸  پاکپور

صعود سراسری قلل استان البرز

صعود سراسری ۹ قله از استان البرز هفته گذشته طی برنامه ریزی خوب و دقیق برگذارشد. در این برنامه تیم هایی از استان های البرز - تهران - گلستان - مازندران - گیلان - قزمین- یزد و بوشهر حظور داشتند. تیم ۳ نفره گلستان متشکل از آقایان رحمان نژاد ( سرپرست از باشگاه آفاق ) شهریاری  ( از گروه شهید توانا ) و پاکپور ( از آراد ) در مسیر قله شاه البرز تلاش زدند و در کنار هیمالیا نوردان البرز و کوهنوردان بزرگ ایران افتخاری برای استان آفریدند.  

  

 

 

 

 

 

  

برنامه مشترک آراد- زریوان آزادشهر و تیمی رامیان

کمپ پشمکی قلعه ماران از مسیر روستای سید کلا 

گزارشی به روایت تصویر 

 

 

 

  

صعود بین المللی دماوند

رضا زارعی" مسوول اجرایی همایش بین‌المللی صعود زمستانی به "دماوند" خبر صعود قله را مخابره کرد. بنا بر این گزارش؛ تیمی 40 نفره متشکل از کوه‌نوردان زن و مرد که در بین آنها تنی چند از کوه‌نوردان خارجی هم حضور داشته‌اند،‌ موفق شدند ساعت 13:15 دقیقه قله‌ی "دماوند" را در هوایی نسبتاً مساعد صعود کنند. سایر نفرات مستقر در بارگاه و افراد صعود کننده همه‌گی در سلامتی کامل هستند و به زودی به ارتفاعات پائین‌تر بازخواهند گشت.  

 

همچنین از تیم منتخب استان نیز در تیم صعود کننده حضور داشتند که به تمامی عزیزین تبریک میگوییم.

مسابقات سنگ سالن بانوان

مسابقات سنگنوردی داخل سالن بانوان استان باعنوان جام بصیرت در تاریخ جمعه 23دی ماه سال90 درمحل سالن فرهنگ کردکوی با حضور شرکت کنندگانی ازسراسر استان برگزارگردید.

مسابقات جام بصیرت با حضور13نفرشرکت کننده خانم ازشهرهای گرگان گنبد و کردکودر دو مرحله بصورت فلش و on sideبه اجرا درآمده ومقام های اول تا سوم این مسابقات راشرکت کنندگان گنبدی کسب نمودند .

این مسابقات به منظور انتخاب نفرات تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات جام بین المللی فجر بوده که در تاریخ 12بهمن ماه دراستان زنجان با حضور شرکت کنندگانی از داخل و خارج کشورو بصورت همزمان برای خانمها وآقایان برای اولین بار برگزار خواهد گردید.  

همچنین  ۳ بانو از گروه آراد جهت شرکت در مسابقات به تمرین پرداختند که به دلیل تداخل کلاس ها با امتحانات دانشگاهی تنها نماینده آراد در مسابقات خانم فرزانه زاهدی بودنند.که به ایشان خداقوت گفته و امید موفقیت در تمامی امور را برایشان داریم.