گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان گلستان

طبیعت گردی- کوهنوردی- سنگ نوردی -ایران گردی

حسین اصغری در راه بازگشت از موستاق آتا

 

 

  

تیم منتخب واکنش سریع جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، متشکل از ۱۶ امدادگر که برای فتح قله یخی ۷ هزار و ۵۴۲ متری  موستاق آتا (پدریخ) راهی کشور چین شده بودند ۲۱ مرداد به کشور باز خواهند گشت

این نخستین تجربه صعود امدادگران جمعیت هلال احمر در خارج از کشور است که پس از ورود به کشور چین و عبور از شهرهای ارومجی و کاشگر در شمال چین صعود خود را از روستای سوباشی به سمت قله  موستاق آتا آغاز کرده بودند

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر صعود به ارتفاعات ۵ هزار و ۱۶۷ متری آرارات در ترکیه و صعود تشویقی امدادگران به قله کلیمانجارو در آفریقا را نیز از برنامه های سازمان امداد و نجات در سال جاری برشمرد.

فراخوان عضویت در گروه کوهنوردی سازمان

به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان نظام کاردانی استان و کلیه علاقه مندان به ورزش با نشاط کوهنوردی  میرساند با عنایت به گذشت بیش از یکسال از تشکیل گروه کوهنوردی سازمان نظام کاردانی استان بنام آراد و انجام برنامه های آموزشی و صعودهای متنوع  در طول این مدت که در نهایت منجر به کسب تجارب ارزنده ای گردید,این گروه تصمیم به گسترش فعالیت های خود را دارد .

لذا دعوت می شود جهت عضویت و ثبت نام در گروه کوهنوردی  در رشته های: 

 

طبیعت گردی - کوه گشت - قله نوردی -  سنگ نوردی - پیمایش غار - دره نوردی و ایران گردی -

 

 به کمیته رفاهی سازمان مراجعه و یا با سرپرست گروه آقای پاکپور به شماره 09118511408 تماس حاصل بفرمایید.

از صعود موستاق , تا صعود گرده آلمانها توسط اعضای باشگاه دماوند

دماوندی ها امروز دوباره گرده آلمانها را بر زیر پاهای خود لمس کرده و با سلامت کامل از قله به علم چال بازگشتند , تبریک به تمامی اعضای خوب و کوشای باشگاه دماوند گرگان .  
از چین هم خبر رسیده که تیم در حمله نهایی به سمت قله ,یک بار دیگر افتخاری برای ایران  ثبت کردند ,تبریک به  حسین اصغری و همنوردانش . 
 
 
 

صعود شبانه پیرگرد و سنگنوردی در دیواره توسکستان

 

  این سنتی  است که به همت حاج داوود عامری " کوهنورد هنرمند و ارزنده کشورمان" در بین گروههای کوهنوردی استان بنا شده است  و طبق آن هرساله در ماه مبارک رمضان ،صعود شبانه و مشترک گروهها  به این قله صورت می گیرد . در این صعود معمولا کوهنوردان بعد از صرف افطاری در منطقه کمربن صعود خود را به این قله شروع و تا قبل از اذان صبح و صرف سحری مجددا به این منطقه بازمیگردند .

 

 

  

چادر و شبمانی بر روی قله

 

 

 

  

سنگ توسکستان

 

  

جضور اعضا گروه آفرینش در پای دیواره

 

  

 

 

حسین اضغری در بیس کمپ موستاق آتا

به گفته حسین اصغری تیم صعود دیروز کمپ 1 را برپا کرده و به علت نامساعد بودن شرایط جوی هم اکنون در بیس کمپ به سر می برند.


منتظر اخبار تکمیلی از همین وبلاگ باشید . . .


((باشگاه دماوند))

با تشکر از آقا رضای عزیز

چندی پیش دوست خوبی به نام رضا که بیش از این خودش رو معرفی نکرد چند نکته رو راجب وبلاگ و چند اشتباه تایپی رو گوشزد کرد که از حسن عمل و دقت ایشون  و البته پیگیری رضا عزیز بسیار ممنونم. امید وارم مخاطبین خوب دیگر ما هم ازین نکات چشم نپوشن و مثل آقا رضا دوستانه و مهربان برخورد کنن.

با تشکر از آقا رضای عزیز

حسین اصغری در موستاق آتا-7546 متر


حسین اصغری کوهنورد ارزنده گلستانی - سرپرست اسبق تیم هیمالیا نوردی استان و عضو سابق تیم ملی کوهنوردی ایران که صعود قله های نوشاخ افغانستان 7690 متری و گاشر بروم 2 به ارتفاع 8035 متر را در کارنامه دارد شنبه گذشته ایران را با هدف صعود قله 7546 متری موستاق آتا چین ترک کرد. با امید صعود موفق برای استاد عزیزم.